Lägenheten gick igenom besiktningen

Idag har det hänt lite, besikningskillen var här och kollade på lägenheten.. Det såg fin fint ut, så det känns skönt att slippa tänka på det.. Sedan har vi fått hem tapetprover till den nya lägenheten som vi ska välja ut.. Det blir kul men svårt för jag har ingen inredningskännsla alls men det löser sig nog HAHA Sedan var jag nere hos en socionom idag och skulle prata lite om hur det fungerar med föräldrapennng och så, jag pratade ca 15 minuter restan babblade hon på HAHA hon var jätte trevlig men det var visst hon som behövde prata av sig för prata det kunde hon.. Jag fick svar på mina frågor i alla fall och reda på mycket om hennes jobb å vad det innenbär m.m..

Jag kom hem igår från två dager å en natt nere hos mormor, jätte skönt verkligen.. Vilket kanon väder vi haft:



   
   
   

Nu ska jag fixa lite mat till mig å Älsklingen och bara ta det lugnt
Kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

Har ni fått en ny lägenhet?



Grattis =D Gud va bra!! Då blir de massa med plats när bebin kommer =D

2009-06-04 @ 09:25:04
Postat av: sofie

ja det blir kanon, inflyttning i september bara men man kan inte få allt, det blir super :D kram

2009-06-04 @ 21:13:29
URL: http://lysvret.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0