Grattis till mig!

Nu har vi firat mig med middag på en Grekisk restaurang, Knossos.. Mycket god mat och mycket mysigt, det är skönt att komma ut ibland..Det blir tyvärr inte så ofta så man får passa på.. Fick en fin telefon av min älskling, har lånat min mammas gammla nu ett tag så det var behövligt och väldigt snällt.. Men så har jag ju den goaste å snällaste killen oxå..


   
   



Nu är det snart nana time, imån kommer det mycket folk.. Ska bli trevligt, har bakat mycket så hoppas dom är sugna på gotti gott och inte har något emot socker HAHA
Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Felizia

GRatttis:D vad mysigt det såg ut att vara!:)

2009-07-01 @ 16:00:48
URL: http://feliziaaaaa.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0