Ett besök i Nolvik

Idag har jag och Ozzy varit och hälsat på ett par bra vänner och deras djur.. Det är även dit Saga flyttat och hon trivs kanon med alla djur, stort hus och att kunna springa ute.. Jag fick tyvärr inga bilder på henne men hon hälsade på mig å gosade lite med Ozzy.. Hennes nya bästisar är tydligen råttorna HAHA hon e ingen katt så e d bara..


   
   

Nu ska jag bara ut med Ozzy en sista sväng sedan ska jag sova, ögonen går i kors känner jag.. Imån väntar gäster på kvällen, ska ha en ost,kex och vin kväll.. Ann-Sophie komer upp från skåne hela helgen och då gäller det att fira  HAHA  ska bli kanon kul.. Ozzy ska få vara hos Jimmy´s syster med familj och ha det mysigt, det gillar han garanterat nu när det är så lugnt här hemma..  Så nu ska jag ladda batterierna
Natti natti

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0