Är så glad!

Idag ska jag, Ozzy å min kusin till farmor och farfar på lunch.. Det ska bli väldigt trevligt och jag börjar få jätte brottom men jag måste bara skriva lite.. Jag la ut en annons om Ozzy igår på Blocket och fick så underbar respons.. En kvinna som bor ganska nära men det såg jag inte fören jag pratat klart med en mycket trevlig pappa som var väldigt intresserad.. Det känns kanon bra, han och hans dotter ska komma imån en sväng så får vi se vad dom säger och tycker.. Allt handlar om sammarbete, så vi får se vad som händer men det känns så väldans bra och det är kanon!!

I förrgår var jag å Malin iväg med våra hundar till Lina och hade en väldigt bra dag.. Vi tog med hundarna till sjön så tre hundar i ca samma storlek men olika ålder fick leka av sig ordentligt.. Det fvar välldigt trevligt, det är så skönt att komma ut på landet.. Fick även se Saga hemma hos Malin å hon har det så kanon bra hos dom.. Känns så bra att hon fått ett så bra hem.. Angående simmandet med hundarna så var Leja ett praktexemplar på att vilja simma efter pinnen men inte våga, haha


   
   


Kram kram





Lätta på hjärtat
Postat av: missgranby

du bor inte i malmö då?

hör med kommunen, kanske deras hemsida!

lycka till* det är värt allt bestyr!!!!

2009-06-12 @ 09:19:20
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: missgranby

okok, men de kanske har samma i gbg



tack, ha en mysig helg ud med, själv drar jag till sthlm sen sundsvall! ÄNTLIGEN semester o träffa vännder/familj!

2009-06-13 @ 07:55:45
URL: http://missgranby.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0