Regn i blöteborg

Först så får man säga grattis i Efterskott till min brors tjej/sambo/fästmö Lina som fyllde 21 i Lördags och igår var vi där å Grattade henne.. Så mycket gott, det var tur att vi var hungriga när vi kom dit.. Tack för en trevlig "tillställning"!

Idag så vräker tyvärr regnet ner, vi kanske skulle åkt iväg å hälsat på mamma å pappa som är med båten på Orust men det blir tyvärr inte så.. Dom sitter och kurar i ruffen och sitta fyra där när man åkt långt känns inget lockande.. Så det får tyvärr vara för den här semestern.. Nu är veckan lugn men det är att göra något varje dag.. Vi började packa dom första lådorna igår, känndes skönt.. Nu r det bara resten kvar HAHA  Tyvärr så ser det mörkt ut på lägenhetst fronten oxå, egentligen så skulle dom komma å tapetsera å så nästa vecka men jag får inte tag i dom så det får väll ställas in och göras när vi bor där.. Villket känns väldigt jobbigt just nu, att inte veta.. Tycker jag har tillräckligt att tänka på ändå men tydligen inte.. Så idag e jag lika dyster som vändret....

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

haha "man säga grattis i Efterskott till min brors tjej/sambo/fästmö" Jag trodde vi hade kommit något längre än så i "vänskapen" att jag inte bara kallas min brors sambo ;) hehe skoja bara, det är ju faktikt det jag är :D



Man måste få vara nere ibland också, man kan inte alltid vara glad :)

2009-07-27 @ 23:03:45
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0