Liseberg


Där var vi å knödde med resten av Göteborgarna igår kväll kändes det som HAHA Jimmy hade ett par kompisar som åka lite och dom stod i kö till Balder i 1timma! Att man orkar, själv spelade vi bort några hundra på chokladhjulen men det eda vi vann var en lite påse bilar, så trist! Det var vissa som gick runt med en massa stjälnvinster.. Men det var väldigt trevligt, när vi kom hem gjorde vi våfflor å spelade alfapet villket jag vann i igen.. 3av 3 är det nu och jag är en mycket stolt vinnare, det hör inte till vanligheten i sånna spel..

Idag har jag varit hos barnmorskan bara för att kolla så att allt är som det ska.. Det var det och det känns skönt, nu kan jag sova om nätterna igen.. Jag blir lite nojig ibland så nu när det är så på slutet så är det skönt att kolla varje vecka tycker jag.. Saknar Ozzy nu med, nu har han varit borta länge.. Samtidigt så har jag fått det jobbigare med att gå å så så jag får se vad Christoffer och dom säger, vad som är bäst för Ozzy  och passar båda familjerna..



Nu när jag är uppe så här tidigt ska jag äta framför ett avsnitt av Morden i midsommer och bara ta det lugnt och njuta, ha en kanon dag!
kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

uppe så tidigt när ni vart så sena igår? stackaren, men det är skönt att komma upp... Grattis till alfapetvinsten!

2009-07-29 @ 09:05:43
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0