Snart hem å sova

Nu är snart natt nummer två avklarad, så skönt.. Endast en kvar, det tar på kroppen att jobba såhär.. Två nätter i sträck är optimalt, tre är lite mycket ibland.. Men nu har jag bil och Lina och Eddie har Ozzy så jag kan bara ta det lugnt nu i helgen, det känns så fantastiskt.. Man får passa på för nästa vecka så drar det igång med tre hundar och full fart HAHA Det var länge sedan man hade Bella nu så man saknar henne lite faktiskt, men hon har haft det kanon hemma med matte, bättre än så blir det nog inte.. Ni där ute får ha en kanon lördag, nu ska jag hem å sova gott!

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: lina

hahahaha, NÄÄÄ DU, det kommer aldrig gå tyvärr! det måste ske spontant, helst när jag inte ser att bilden är tagen haha. Arrangerade bilder är fruktansvärt, det går bara om jag är den som är bakom kameran. Det är dock ett par som har skickat in bilder, och ett par går fakttiskt att använda efter min stenhårda kontrollering hahaha



går det bra att jobba då?



2009-01-18 @ 00:46:57
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0