Känner mig så lyckligt lottad!!

Sitter här ikväll och känner mig så lyckligt lottad över att få vara tillsammans med Jimmy.. Han är verkligen det bästa som hänt mig, det känns lite som en klyscha att skriva så men det är sant.. Han har verkligen hjälpt mig med mycket, som med alla förhållanden så har vi haft våra motgångar men det har alltid löst sig till det bästa.. Jimmy är en väldigt omtänksam, ärlig och lugn person.. Han finns alltid där som en stöttepelare, han har fått mig att lugna ner mig, tagit ner mig på jorden kan man säga.. Det känns så skönt att hittat sin "bättre"hälft, skulle inte kunna tänka mig livet utan honom och det är så det ska kännas när man är riktigt kär.. Nu ska jag krypa ner brevid honom och bara mysa för det är sådan jag känner mig ikväll lycklig och på mys humör..

Älskar dig Darling!



Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0