Stressig torsdag

Nu har vi varit ute, inne och busat:

       

Nu tar vi det lugnt, snart ska jag till detisten.. Sedan hem äta och sedan till jobbet, ska ha möte idag innan jag går på natten.. Så segt, ska vara på jobbet i ca 13timmar.. Hoppasjag har bilen bara så känns det bättre, annars blir det ännu minre tid.. Jobbigt är det oxå att inte inna sova lite innan jobbet.. Tur att det inte är såhär gämt då hade manabsolut inte orkat..

Nu ska jag fixa iordning mig, ha det gött!!

Kram Kram 




Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

Jag hoppas det går jättebra :D

2009-02-26 @ 15:39:18
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: lina

ja, men jag hoppas allt går bra iaf, så du inte går runt på ångorna i slutet av dygnet. Jag hoppas jag är hemma tills på måndag, var inte så roligt här så då kan jag lika gärna vara "hemma" med eddie och vovven hahaha. Några planer inför helgen? =)

2009-02-27 @ 00:45:14
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0