Älskade sol!

Den tittade fram så skönt idag, vaknade vid 15.00tiden.. Så fantasitiskt med sol, dock var jag inte sugen på att gå ut å gå för fem öre.. Väl ute så var det nästan så man inte ville gå in,vi gick en långrunda och kom precis hem till herrarnas sprint.. reprisen fick det bli, tyvärr gick det inget vidare för dom.. Tjejerna igår dock när jag inte kunde se hela åkte kanon bra och tog hem bronset, på snudden till silvret..

Jimmy är iväg och handlar middag, ikväll blir det tackos! Så gott ska det bli, lätt att ta med å äta inatt med.. Var  hos dietisten iår och pratade.. Hon var jätte trevlig så det var lärande.. Jag ska börja med vattengympa, hon hade något projekt som jag fick hoppa in i om jag ville och det låter kanon kul så det är klart.. Kan vara skönt att komma iväg en kväll i veckan och göra något.. Nästa vecka blir det mer än vanligt, på mångad ska jag hälsa på en kompis som operererats för inte så länge sedan, på tisdag ska jag till Malin (tjejen som gifte sig för 2v sedan).. Sedan på Onsdag är det simning, lugnt på torsdagen än så länge och på fredag ska jga jobba.. Troligt vis ska vi ut med jobbet, äta och Bowla och då ska jag iväg istället... Allt på en gång men det blir kul för det har varit lite lugnt nu ett tag..  Ha det gött!!!

kramkram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0