Pussas

Det gör vi mycket i den här familjen, det kan det aldrig bli för mycket av..

Wiliam på Öppna förskolan

   

William kramar gosedjur på filten han fickfrån gammla mormor


Jag saknar lite av skrivlusten just nu, känns som det är lite mycket.. För mycket som snurrar runt HAHA nu ska Ville å jag bada, ha en kanon tisdag,
kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Vi har ett par gamla vänner som inte kramar sina barn å skulle dom av någon anledning göra de så stöter barnen bort dom.......barnen e inte vana vid sånn beröring....tänk va hemskt!!!! Jag tycker att kramar å pussar e å vansinnigt viktigt i uppväxten.....de ger trygghet! Så jag håller med om att de häner dagligen å hur mycket som helst.....här oxå! hahaha

Hoppas nu kunnat nuta av badet båda två!

Skrivarlusten kommer när man har behovet......en lite paus ibland kan vara precis vad man behöver....än så länge så blir jag så himla inspirerad av kommerntarer å andras diskutioner i sin bloggar att jag e på topp just nu.....fast att de e flera av mina vänner som råkat ut för bloggtorka!

Så, de kommer när de kommer!!!!!

Ha de bäst ida!!!

2009-12-01 @ 08:32:27
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0