Packa

Idag ska vdet packas för fullt, imån åker ja å William till Sundsvall i lite över en veccka så det är mycket som ska tänkas på.. Är lite nervös men det hör la till, inte varge dag man ska vara borta så länge och bila så långt själv med en liten.. Men det ska nog gå bra, vi ska bila upp till Uppsala själva, där sover vi en natt hos Ankie sedan åker vi alla tre resten av vägen.. Jag ska vara en stötte pelare för Ankie ett tag nu när hennes kille tragiskt gick bort för två veckor sedan, vill inte att hon ska vara själv.. Det är helt sannslöst jobbigt det som inträffat, kan inte ens sätta mig in i hennes situation, saknad och sorg men jag kan vara där och lyssna.. Det tänker jag vara för det är det man har vänner till.. Så nu ska jag packa allt idag så det är förberett, bara att plocka in imån.. Ikväll ska vi till mamma å pappa på räkor å vin sedan är det Idol! Det blir en bra dag..

Tvättnyckeln var tillbaka nu på morgonen å lappen nerplockad när jag skulle ta ner den, det va helt enkelt någon som jälvas med mig!! Gggrrr å ingen annan tid finns så jag får tvätta det lilla jag hade med mig så jag får ta med det otvättat å tvätta där, segt!

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

Hoppas ni får så trevligt!

Du är en underbar vän som ställer upp så för dina nära och kära!

2009-12-04 @ 09:33:23
Postat av: Pem

Nu får du köra försiktigt.......de e en lång resa så ha nu tungan i mun. Passa på å Ge Ankie en kram från sin Faijsbookkompis å säg att jag tänker på henne.

Kram till er!!!

2009-12-04 @ 13:50:54
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0