Mossigt värre

Igår kände jag mig trött hela dagen och idag har jag sovit lite mera men det känns mossigt värre.. Hjärnan känns som en tvätt svamp, tänkte sova lite nu när William äntligen sover men dom borrar undeross så det dånar.. Jag kan inte riktigt slappna av då men William sover som en gris, vilket e huvudsaken..

Snart ska Christoffer komma å hämta Ozzy sedan så ska jag iväg å fika med Lina.. Jimmy kanske hänger på, han ska ner till Bakcka plan i alla fall.. Han känner sig inte på topp just nu så han måste ut å få lite frisk luft.. Det är en bra medicin trotts att jag idag inte tog någon jätte runda.. Känner mig så irriterad å mossig som sagt HAHA Måste kolla upp lite närmare idag vad som händer på nyår oxå..

Vad ska ni hitta på?
kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0