Jag ser det snöar...

Jag ser det snöar det var la roligt HURRA nu blir det vinter, nu blir vi vinter som vi har längtat HURRA m.m
Imårse låg det ett snötecke över landskape så mysigt.. Är det vinter så kan de lika väl vara kallt och snö.. 

Ozzy Älskar snön han med:

   
 
Man får packa in honom som ett paket

Jenny var på frukost besök idag, mycket trevlgt.. William fick fina kläder i julklapp..

Napp kankse är gott ibland HAHA

Är man inte ute oh busar så är man inne och tar det lugnt

Nu tänkte jag natta William sedan gå ta men en dusch för att ha ork att slå in julklapparna.. Imån skavi försöka var borta hela dagen med tanke på renoveringsarbetet som domhållr på med här under oss.. Det lät såmycket idag att jag å Jenny inte kunde prata med varann, vi kunde inte ens skrika till varandra.. Så vi skyndade att packa ihop oss och gick ut en sväng och det är vad jag gjrt idag varit ute.. Så skönt i detta väder, när det ärndå är vinter så ska det vara snö och kallt.. Jag hoppas det ligger kvar tills Julafton, det hade varit kanon mysigt..

Kram kram 

 


Lätta på hjärtat
Postat av: Charlotte

Ja visst är det vackert med snön,,jag tror och hoppas den ligger till julafton i år,,ha en härlig Jul.Kramar

2009-12-21 @ 22:48:19
Postat av: Ida

Ja hoppas snön liggar kvar, men det gör den nog, det skulle vara mysigt med en vit jul =) Jätte mysiga bilder!

2009-12-22 @ 16:49:30
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0