Fullt upp

Förlåt at  jag inte skrev igår men det var fullt upp hela dagen å när jag kom hem så deckade jag.. Är fortfarande trött men William är pigg, han pratar "skriker" i fallsett för fullt HAHA han tycker han e kanon cool, tur att man inte har huvudvärk.. Igår på dagen ar jag å Lina ute hos Malin, Niklas och Hampus och hälsade på: (inklusive alla djur klart)

Lina,Wiliam och Lejha å den fina granen

Hampus

Lina, William, Ozzy ch Julklappen William fick från fam. Gustavsson

Lejha och Ozzy

   

Lejha löper just nu så Ozzy hade verkligen fullt upp, det är inte lätt att vara kille bland så snygga "brudar", tur att han e kastrerad så man slipper oroa sig.. Ozzy är tillbaka på hemmaplan nu fram tills nyår, blir trevligt.. Skönt att komma ut lite mera, igår gick å gick å gick viså det är inte konstigt man e trött..

På kvällen igår firade vi min kusin, jag å William var en sväng hos henne och grattade, Grattis ännu en gång!

Idag blir det bara lugnt inomhus och goa promender utomhus.. Någon dag nu på helgen ska vi på jul på liseberg, vi får väll se vilken.. Ha världen bästa Lördag!

kram kram 


Lätta på hjärtat
Postat av: mammut

mysigt med massa djur! :)

hur gammal är din son nu?

Kramar

2009-12-19 @ 09:06:30
URL: http://mammut.myshowroom.se
Postat av: mammut

ok, mysigt!

2009-12-19 @ 15:37:42
URL: http://mammut.myshowroom.se
Postat av: Sandra

Ja, dom blev allt sugna på lussebullar :) Fina hundar ni har!

2009-12-20 @ 03:24:05
URL: http://www.metrobloggen.se/Lindy

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0