En sån dag

Nu är klockan 23.15 å först nu har jag haft tid att sätta mig ner.. Helt sannslöst, imårse så var vi ute och gick i över 2timmar fäör att fördriva tiden då vi inte kan vara här hemma pga. oväsendet.. Sedan åkte jag å William iväg ner till Backaplan för att träffa Tiin och hjälpa henne med sina sista julklappar.. Efter det så hämtade vi mamma å pappa som komm hem från Thailand (dom lyckostarna).. Hemma hos dom stannade vi på fika för att sedan åka hem och möta upp rottisen Minni på utsidan så att Ozzy och hon kunde leka å nu e vi här, pphhhuu Nu tänkte jag bara ta mig en snabb koll här och sedan stupa isäng.. Imån ska Jag å William hjälpa mamma med hasndlingen inför Jul och Ozzy ska vara hos Minni med ägare så han slipper vara hemma i oväsendet.. Det ska även göras godis och grillieras skinka, mums! Måste få in en damsugning med för nu är det inge roligt att vakna.. Det sitter i ögonen allt damm och hundhår, Jimmy orkade inte idag efter jobbet så vi får hjälpas åt imån nu är han trotts allt ledig grymt länge..

Natti natti gott folk!


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0