Byggarbetsplats?!

Ja, buller å bonk det är vad vi vaknat av idag, känner mig inte alls utsövd.. Vill bara ligga kvar under täcket å mysa men men så kan man inte göra.. Dom ska bygga lägenheter i lokalerna under oss och det ska pågå fram tills våren så det lär inte vara första gången, det e bara att vänja sig.. William är på bra humör idag, jag tänkte strunta i öppna förskolan idag men jag går nog iväg en sväng ändå kan vara trevligt att prata lite med dom andra.. Ham har blivit mycket bra på att prata nu med hÖGa toner HAHA å tungan den räcker han ut mest hela tiden.. Han e en glad fis helt enkelt!

Jimmy är inte frisk än, han ligger deckad, magsjukan har övergått till feber så det kanske e flensan eller något eller så har han helt enkelt bara otur..

Det är kallt idag men snön blåste iväg här igår så det ligger bara ett frost täcke men jag hoppas på en vit jul trotts att jag bor i blöteborg..

kram kram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0