Begravning

Då var dagen inne för begravning.. En mycket tung och sorglig fradag men det var samtidigt väldigt fint.. Det var länge sedan jag gråtit så mycket, så nu är jag helt tömd på tårar känns det som.. Vila i frid Micke, det är många som saknar dig! Efter denna urladdning så har det varit lugnt, vi har tagit en promenix och nu kollar vi på Idol finalen som jag tror Erik vinner men jag smyg hoppas på Calle så vi får se..

William mår lite bättre, när det gäller den falska kruppen i alla fall.. Magsjukan har satt igång igen så vi får la se hur det blir.. men men han kurerar sig nog, dom e tåliga dom små rackarna..

Nu måste vi se resultatet, bilder å mer kommer i nästa vecka då jag är på hemma plan igen..

Kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0