Kraftskiva ikväll

Gu så gott det ska bli! Är så sugen på kräftor, det va så länge sedan så det ska bli jätte gott.. Mamma fyllde år igår, 46år, Grattis! Men jag gjorde bort mig, jag glömde.. Jag ringde och pratade med henne och hon sa inget men tyckte att hon lät lite konstig.. Så kom jag på varför idag när jag stod i duschen, Jädrans det var ju hennes dag.. Man känner sig så dum så jag fick ringa på direkten och då fick jag reda på at min bror kom inte heller ihåg å han var där för att låna bilen imorse så han är värre som tu är.. Men vad trist att båda barnen glömmer av att ens mamma fyller åt, det är nästan lite tragiskt så jag får got göra det på något sätt.. Att dyka upp med första barn barnet ikväll blir väll lite mysigt i alla fall HAHA


 
kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Tiina

Vilka fina bilder på er gumman..

:-D ha så kul i kväll.. kram kram på er..

2009-08-22 @ 21:48:22
Postat av: Tiina

Vilka fina bilder på er gumman..

:-D ha så kul i kväll.. kram kram på er..

2009-08-22 @ 21:48:36
Postat av: Sabina

Gud va söt han är =D



Hoppas ni har de underbart =)

2009-08-22 @ 22:58:44

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0