Vilken dag!



Vilken helg det kommer bli, helt fantastiskt.. Jag jobbar vissligen inatt men det är tur att det bara är en natt, då gör det inte lika mycket.. Men jag jobbar verkligen nästan gämt när Jimmy är ledig nu mina sista dagar, snacka om osis men som sagt jag har 6nätter totalt kvar, jag har det ganska lyxigt.. Man får passa på att njuta av graviditeten och av vädret, helt underbart.. Bebben håller på för fullt där inne och har fått en dålig ovana attsparka på två ställen av magen samtidigt, nästan som hon/han toksträcker på sig.. Eller kanske gör ett hopp, "slam dunk" eller vad det nu heter i basket haha

Solen och värmen tar även på ozzy, orkar inte lika mycket längre.. Vilket är lite skönt efter som jag inte heller orkar lika mycket längre.. Han blir väldigt foglig då haha

Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Roger

Sicken snygg bild :-)

2009-05-02 @ 21:54:58
URL: http://www.nykom.eu

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0