Natt Uggla

Då var det dags för natt arbete igen.. Känns ganske trist att behöva åka till jobbet när Jimmy sitter hemma och snart ska lägga sig.. Det blir nog till att kolla dagjobb under tiden man e mamma ledig, har bara sju nätter fram tills juni att jobba så jag kan inte påstå att jag jobbar ihjäl mig.. Men det är så skönt att se ett slut, vet inte om jag trivs här på jobbet.. Blir det avslag på havandeskapspenningen så gråter jag floder, skulle inte orka jobba hela sommaren.. Magen växer så det knakar och är ivägen vid vändningarna här på jobbet..

Gjorde ett data test här på jobbet som alla som jobbar innom göteborgskommun ska göra och det var inte svårt kanske men inte lätt heller, fanns en del saker som man bara chansade på, illa.. Nu måste jag visst jobba lite

Kramkram 

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

jag håller tummarna på att du får pengarna :D vad var det för test? du hittar säkert ett jättebra dagsjobb sen :D

2009-04-17 @ 08:26:55
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: ja alltid lika gott:D ska kanske grilla idag igen.

2009-04-18 @ 11:37:25
URL: http://lienes.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0