Vill inte vara ensam..

Nu sitter man här själv igen.. Eller själv å själv är la dumt å säga när man har två katter å en hund men utan Jimmy.. Det är alltid lika tråkigt att inte kunna umgås, vara tvungen att åka eller när han åker.. Det är så dumt när man inte bor ihop och har så olika jobb, dom få timmar man kunnde ses blir inte av efter som det tar sin tid å pendla och man är trött och skulle man ha en hel helg ihop så är det alltid något som händer eller som den här helgen att jobbet ringer och man är snäll och hoppar in och jobba bara för att någon  annan inte kan/vill.. Jag hoppas verkligen vi kan få något erbjudande snart.. Ska nog säga upp min lägenhet ändå den här månaden och hålla tummarna och får vi inget så ska jag hyra ett lager å förvara mina saker till vi hittar något.. Men det är svårt det där, jag är verkligen inge bra på at bo själv, trivs inte alls.. Man uppsattar sina ensam kvällar mycket mer när man bor ihopp med någon man har någon att äta med, någon att laga mat till och ta hand om, det gillar jag.. Jag e nog lite knäpp men någon måste vara det, det är tur att vi alla är olika..

Läste en artikel om klimaförändringarna och dom stackars isbjörnarna som är utan hem pga. att isen smäler.. Det gör att dom försöker simma norr ut men det i sn tur är för långt så det är stor risk att dom drunknar så USA kankse ska sända iväg ett sepp på isbjörnsräddning.. Tänk vad vi gör mot djuren som är oskylldiga, det är så lätt  att göra en förändring genom att tänka efter före, soppsortera och använda bilen i mindre utsträckning.. Ingen kan göra allt men alla kan göra något så börja sopsortera!


MIn bäbis för 1,5år sedan


Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

ja ja förstår dig, jag passar inte heller att bo ensam. ska du flytta in til jimmy om du inte får lgh el?

2008-09-19 @ 08:39:11
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0