Trött

Nu är jag ruskigt trött, vill bara hem å sova.. Det är i och för sig bara 30minuter innan någon kommer och avlöser mig men ändå, jag vill hem nu! Idag skall jag även hämta Ozzy och ut med honom nu på morgonen innan jag kommer i säng.. Har vissligen saknat honom men nu e jag ruskigt trött, tror jag drabbats av för mycket sömn  hahaha Första dagen utan socker idag med, det är intressant hur det kommer att gå, får ge allt gott jag har i skåpet till min älskling tror jag, annars blir det jobbigt om jag ska ha det liggandes hemma.. Det är som gort för att inte lyckas å det skall jag göra den här gången.. Känns som jag nått den där gränsen och det är bra för det ger lite mera motivation, det blir en jobbbig första vecka men sedan blir det lugnare..  Efter det så kommer nästa kritiska priod vid en månad sådär när man har gått ner några kilon och känner att man vill unna sig något, aja baja!

Nä, vikt är tråkigt och egentligen så betydelse löst men ändå viktigt.. Huvudsaken är egentligen att man trivs med sig själv och mår bra.. ja ja det finns många som tycker till om det där, så vi hörs när jag vaknar senare idag..

Tjilivippen!

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

vrålmätt är motsatsen till vrålhungrig haha ;) det låter bra det med sockret men tänk på att bröd och pasta är allra värst! slutar du med det också kommer sötsuget försvinna mycket snabbare och du kommer inte bli sugen på något gott efter en vecka. Och när du börjar med det igen så börja överdrivet långsamt. Bryt av en liten bit på en brödbit eller bara en sked makaroner eller sådär, känns riktigt löjligt men annars får kroppen en sockerchock och du kommer gå upp det du gått ner och lite till och allt känns hopplöst. Jag vet flera som är jättenöjda med resultatet men det är också en diet eller vad man ska kalla det, som är "farlig" justför att du går ruskigt fort upp om du skulle fuska ett par dagar, lycka till, jag hoppas det år jättebra =) ja visst, vi ses på lördag. Ha det bäst!!

2008-09-29 @ 10:44:05
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0