Svamp!

Helo kära vänner! Idag har jag och Ozzy (å lite senare Jimmy) varit hos mamma och pappa och hälsat på.. Det var lika trevligt som vanligt, vi gick nerifrån stationen Lerum, det är en bit men i det fantastiska väret som det var idag så gjorde det inget.. Det blir som en liten utflyckt i sig, när vi nästan var framme så fastnade vi hos en gammal dam i deras område som gillade Ozzy och tog oss med på en rundtur på sin tomt å i sitt hus.. Det är en riktig kruttant, jag har pratat många gånger med henne men det var kul å se hur huset såg ut från insidan.. Vi fick även plockat en del svamp som jag/vi inte orkar rensa nu ikväll men det finns en dag imorgon med..

                  

Pappa och Jimmy slog sina kloka huvuden ihop mot slutet å löste något "el" problem pappa hade med något till båten, det var något med värmen men kommer inte alls ihåg vad dom snackade om.. 

Nu är det en dag kvar innan löning, så skönt att den snart är här.. Inte lika skönt att man veta att den kommer att försvinna lika fort men men.. Lina och Eddie har även bestämt sig för att hyra min lägenhet i andrahand så jag får ringa och prata med dom om det är ok, vi får hoppas på det.. Hon jag pratade med senast lät inte så glad men vi får se vad dom säger, jag tycker det är bra i alla fall.. Det är en bra lägenhet lite liten för mig å Jimmy samt alla djur.. Appro på djur, här kommer ett litet klipp från våran klätter apa:




Nu ska jag väcka vilddjuret som snarkar i takt med min Älskling så vi får ut en sista runda för idag sedan ska jag krypa ner å sov jag med.. Sängen är ganska full nu med två katter och två personer, men finns det hjärterum så finns det plats!


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0