Städa städa städa

Så ofantligt trist men tyvärr nödvändigt.. Det var länge sedan jag haft det så här stökigt men jag har bara inte orkat städa den här veckan och jag har tre djur så det behövs egentligen minst 2gr.. Idag tog jag mig i alla fall i kragen och gjorde det om behövdes göras och är nöjd med resultatet.. Rent blev det och damsugarpåsen är snart full hehehe Saga var helt galen när jag skulle moppa, tyckte det ar jätte kul å jaga den så det gick dubbelt så fort idag.. Så här bidde resultatet:

   

Jag hann inte med något annat, tänkte jag skulle ringt och sagt upp el, bredband, telefon och allt sånt där men det hanns helt enkelt inte med, glömde till och med av att äta och det är inte likt mig.. Har avgett ett löfte som skall hållas, från och med måndag är det slut på godis och sötsaker.. Måste verkligen tänka på vikten, jag ska på fotografering och sminkning på the studio i göteorg.. Ska bli jätte kul, får ta med en kompis, så vi får se vem det blir.. Det vore roligt att ha gått ned lite tills dess, det gäller väll bara att ge sig fasiken på det.. Intala sig att man är fet, det är mitt största problem med att gå ned i vikt.. Visst jag är inte smal men jag tycker inte att jag är så fet så jag orkar inte kämpa, har lyckast med att tappa 5-10kg men efter det så tar det stopp för då tänker jag att jag är värd att unna mig något gott och eftersom jag har ett sådant sockerberoende så slutar det med att jag kommer tillbaka till sama vanor igen och går upp dom kilorna, så trist! Men nu är det allvar, sakta men säkert, jag har ingen bråttom men inget socker till att börja med och rör mig gör jag tack vare att jag har Ozzy men cykeln måste lagas (bakhjulet är det punktering på) så jag kan cykla till och från jobbet.. Det är nästa projekt, fast det lutar snart åt att det är lika bra att köpa en ny bilig istället..


Ha re  å kanin på er!


Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

haha va roligt med the studio. Det var någon tjej som ringde upp mig också. Att det skulle vara gratis med fotograferingen men man får betala för biderna om man vill ha dom sen. Men jag tackade nej

2008-09-28 @ 12:26:44
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Jimmy Granhage

Vad du har vart duktig darling! Kommer du å tar min lägenhet nu då =) Pöss

2008-09-28 @ 19:02:30
Postat av: Sofie

Jo, jag läste på din blogg om det, jag vet men det värt, kul att få veta lite mer om sminkning å så.. :D Klart Älskling att jag fixar det ;) om 2-3månader hahah Pöss på er!

2008-09-28 @ 22:23:41
Postat av: Nina.

svar: hihi, ja då skulle man äta det varje dag :D



kram/nina

2008-09-28 @ 23:03:22
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0