Massor med hundar

Gu, vad kul och se alla syskon å halvsyskon mfl. Ozzy är helt utslagen, vi hade tänkt att åka förbi familjen som hade honom i 4månader men han hade inte orkat.. Han är lite öm i tassarna samt alla intryck räckte för dagen.. Nu ligger han här brevid mig mätt och nyinsmord med en dundersalva som jag fick av kenneth, jag hoppas att det hjälper.. Vi kom fram till att han troligt vis har drabbats av Furunkulos, hans bror har visst haft problem med samma grej så vi får se hur det går, ska köpa foder på fredag hos vetrinären så då kan jag passa på att fråga.. Just nu är det insmörjning morgon och kväll och lite andra små tipps som jag ska försöka med.. Det är inte lätt att behöva få på assfalt hela dagarna.. Det var kul att se alla och verkligen se hur lika resp. olika alla var.. Det var en i kullen efter Ozzy som var jätte lik honom så både jag och den andras ägare tog fel några gånger hahah  Pinsamt att inte kunna se sin egen hund..

             



Nu är det dax med lite återhämtning efter en strålade fin dag

Tack kenneth, det var jätte kul!

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0