Jippi!



Att försöka sova med en hund å två katter, varav en kattunge är som att be om att inte få sova.. Har inte sovit mycket mellan varven, Tusse å Saga har hållt på å busat i sängen å när Ozzy hör det så blir han helt extas å kommer fram till sängen å vill vara med trotts att han inte kan delta.. Det låter ju så roligt tycker han och han vill vara med i leken, problemet för honom är dock att han inte får vara i sängen.. En regel som jg inte har varit så noga med alltid men är glad att de blivit av i slutändan trotts allt..

Badmingtonen gick bra, jag blir bättre å bättre.. Malin vann bara men 3-2 i matcher, så nästa gång så är jag på topp å spöar henne..



Det är snart dags för ännu en natt på jobbet, ska jobba tre nätter till vilket känns lite seg men vad gör man inte för pengar? Men jag e bra lottad, jobbar inte så mycket så jag har ingen rätt att klaga.. Det är tur att man trivs med sitt jobb, det är ju inte alla förunnat.. Jag å jimmy pratade om att flytta ihopp idag, vi får se vad som händer.. Det är svårt att få ta på en lägenhet, speciellt en 3:a och jag vill ju hälst ha en med uteplats, tycker om att ha lite trädgård att pula med.. Skam den som ger sig!  Det bukar alltid ordna sig till det bästa.. Det skall bli väldigt skönt å slippa pendla till varann, ses oftare och halvera räkningarna men framför allt för att jag saknar honom och det känns alltid så tomt när han inte är här.. 

 

Lätta på hjärtat
Postat av: RogeR

Du kan få låna min uteplats :-)

2008-09-15 @ 21:18:26
Postat av: Anonym

Gud vad snällt :D Då kanske vi ses snart hahaha

2008-09-16 @ 00:49:40

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0