Fredag fredag

Idag har jag och Ozzy varit på träff med hans bror Zigge och ägare.. Fantastiskt kul samt att vi träffade på fler hundar, dom har det precis som jag när jag bodde i kortedala att dom har en plats man kan släppa hundarna så att dom kan leka och ha det kul.. En liten samings oas, dom behöver få lite socialkontakt, leka av sig lite, som vilket barn/människa som hälst..



   

Det skulle behövas på alla ställen, jag hoppas jag hittar några glada hundägare dit vi flyttar i Länsmansgården så man kan få lite lekkompisar.. Kollar även på blocket om folk behöver hundvakt eftersom jag ändå är hemma så mycket.. Eller lagom mycket, om jag får tycka till..

Kramizi kram


 


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0