En jobbig dag

Vissa dagar är man verkligen inte på topp och idag har varit en sådan dag.. Vakande ledsen, det känns inte bra och man vet inte varför, jag kan få sådana infall och det är så jobbigt och Jimmy tror att det är han som har gjort något men det är det inte.. Det är svårt att förklara men alla har vi våra brister.. Hade verkligen ingen lust att åka till jobbet men här sitter man ändå och det är helt ok, slapp demensavdelningen inatt så jag ska inte klaga.. Ozzy har det bra hos Tiina, hon är ledig imån och ska ha honom hela dagen imån med så jag hämtar honom inte fören på tisdag morgon.. Skönt för mig och för henne och han slipper åka fram och tillbaka en vinna vinna situation, dom skulle iväg till hennes syster som har en rottis tik imån så han kommer få leka av sig och det tycker han nog är jätte kul.. 

 
Ozzy och nattmatte Tiina

Jag får lite tid att städa upp hemma efter att Saga röjt runt i helgen hahaha Hon är så underbar,titta in min växt:

 
Den blir nog aldrig sig själv igen

Jag och Jimmy har bestämt att jag ska säga upp min lägenhet nu i veckan och får vi ingen lägenhet innan års skiftet när mitt kontrakt går ut så flyttar jag in till honom, det är skönt att vi har tre veckors semester i den vevan så vi kan fixa i lugn och ro.. Jag hyr ett förråd och har mina grejer i och tar bara med det som behövs till honom så nu är det dax att ta fram flytt kartongerna igen.. Fattar inte att jag orkar men det skall bli skönt att ha allt på ett ställe itället för att pendla runt som vi gör nu med djur och kläder och så, jag blir så stressad.. Vi får se hur Jimmy kommer klara av alla djuren och mig, hahaha  Att ha bott ensam i 8år till att få en tjej och tre djur, det blir intressant.. Men som han säger sjäv, det är bara att vänja sig.. Det är bra promenadvägar uppe hos honom, så det är perfekt med Ozzy.. Det är dock lite fler hundar än nere hos mig så man får vara lite mera på sin vakt när man går promenader men det är skönt ändå att ha skogen så nära.. Vi söker lägenhete där uppe så vi får hålla tummarna på att det inte dröjer ett år eller något.. Ska bli skönt och slippa leva som en snålis oxå, det är inge vidare att när lönen äntlgen kommer är den redan slut, allt detta pusslande, så jag hoppas inte Ozzy får några större problem med tassara.. Salvan jag fick verkar fungera gaska bra för det har inte blivit värre i alla fall så vi hålle tummarn på att det går åt rätt håll, ska ringa till vetrinären och kolla läget imån ändå så dom vet samt kolla så dom får in foder tills på fredag så att katter å hundar får mat..



Nu är det dags att jobba lite, ha det bäst!! Kram på Er 

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0