Då var det dax

Då var det dax att fixa iordning sig lite innan man skall iväg.. Det var jätte trevligt att Johanna tittade förbi en sväng och vi har fikat å tjötat lite men nu så har jag hällt upp ett glas vin och det är dags att kolla över vad man skall ha på sig.. Det är alltid den ständiga frågan.. Jag tycker det är jobbigt nu när det är kallt, gillar inte att gå ut i långbyxor och det är lite kallt med kjol men vad gör man inte, vi får se vad det blir.. Efter ett av mina "små" glas vin och lite bra musik så får man se vad som händer.. Jag är lite större så det alltid en svår fråga, jag har inga snygga byxor, det är lite trist.. Har inte hittat någon bra modell än men tänkte jag skulle spara lite så till våren kanske man kan göra en lyxshoping med någon som kan det  där med mode.. Men fram tills dess så får det duga, Jimmy tycker om mig ändå..

 
Skål på er!

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0