Behövlig sömn

Gu vad gött man har sovit inatt, somnade som en stock innan 22 igår kväll och vaknade av två galna hundar vid 9tiden, det kan man kalla sova.. Så välbehövligt, man behöver sova av sig ibland då och då.. Efter en kanon dag hos mormor med mycket god mat och skogspromenader så är jag hemma hos mina godignar... Jag hade plastat in mina krukor så att min nya jordfräs Saga inte skulle gräva ut mera jord än vad hon redan gjort och det fungerade men hon har lyckats knäcka ena grenen på palmen.. Jag antar att hon försökte satsa på toppen, hahaha  Hon är ett riktigt uppfriskade yrväder.. Hon och tusse han blivit bundisar numera å hon har fått fart på honom, det är fantastiskt att se..


Detta är en film från d första dagarna hos oss, redan då lekfull..

Ozzy har varit så duktig, han åker buss, spårvang å tåg så fint, lägger sig framför mina fötter bara.. Det är så skönt att det är så lätt att ta med honom.. Han har även fått bada hemma hos mormor så han e nog välldans nöjd.. På lördag sattsar vi på at åka ner till Kenneth (hans uppfödare) han ska ha valpträff, det ska bli jätte kul och träffa alla dom andra.. Det var ett tag sedan nu som Ozzy hade någon att leka med så han kommer nog tycka det är jätte kul.. Åker nog förbi familjen som var snälla och hjälpte mig med honom i 4månader när jag inte hade råd att ha honom kvar honom.. Det blir nog även det ett roligt återseende..

 

Nu är biljätterna till Mamma Mia beställda tills på fredag, vi är 8personer som ska dit ihopp.. Det skall bli jätte kul, min andra hälft däremot klagar lite på filmvalet men det får han tåla.. Han är inte så mycket för musikaler men jag håller tummarna på att han ändrar sig för vi såg Hair Spray och den tyckte han var ok så det blir nog en kanon kväll för dig med älsklingen! Det är synd att det är så dyrt att gå på bio, 100:- per person tycker jag e jätte dyrt, när jag va liten kostade dom dyrast filmerna 70:-  Det är inte konstigt att man häldre hyr en film å kollar hemma... 

Nu ska all jorden pågolven bort som jag inte orkadestäda upp innan jag åkte 

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0