Badmington

Vi spelade badmington som vanligt på fredagar, jag var taggad till tusen, det va gämt men Malin vann dom sista avgörande bollarna så hon vann 4-2 i matcher, så TRIST! Men jag skyller på Jimmy för han sa till Malin att jag sagt att jag skulle spöa henne idag å då blev det inte så.. Man ska inte säga det högt, så det var hans fel  (pöss på dig älskling) Det är bara att ladda om battrierna till nästa vecka..  Malins kille Johanes förlorade ganska stort mot Jimmy med så jag spelade in lite när Jimmy å Malin spelad dom sista minutrarna för att jag vet att dom så gärna vill att jag lägger ut det, deras önskan är min lag  hahahaha


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0