2 1/2 men

Det är en helt underbar serie, älskar den! Man kan inte sluta skratta och le, dom är helt underara.. Middagen idag blev kanongod, helt fanatsiskt.. Det var första gången jag fjällade två fiskar, någon gång ska bli den första.. 

 

Det var super gott och det lär inte bli sista gången jag gör det för hela frysen är full av fisk, hahaha  Det är jobbigt så här på kvällen å inte ta sötsaker som man är van vid när man är som jag.. Titta på tv å smaska lite men men den vanan försvinner väll.. Har lite saltapinnar och jordnötter som man självskalar att knapra på, inte samma sak men det går så här ibörjan..

Jag å Jimmy såg filmen, Dumpad ikväll och den var ganska bra faktiskt men jag får en reaktion som bara gör att jag suckar.. När ska folk lära sig att gräset inte är grönare på andra sidan och att det är viktigt att ta hand om varandra..

  

Saknar dig Älsking, ville verkligen inte att du skulle åka till jobbet inatt.. Det ska bli skönt att flytta ihop och ha dig nära oftare så det inte känns lika tomt när någon av oss ska åka.. Men den som väntar på något gott vänta alltid för länge 

Pöss å Kram på Er

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0