Snart jobb

Inatt är det jobb igen, jobbar två nätter nu den här veckan.. Är helt ok, känner mig på mycket bra humör idag..Jag fick en bucket rosor av Jimmy förra veckan å dom står än, dom är så fina man blirså glad när man blir påmind.. Jimmy ska ut med sina jobbakompisar på fredag å jag är lite sådär över att gå ut men nu börjar jag ändra mig lite när jag kollat runt på lite bloggar å sett alla fina kläder så jag ska nog börja fredagen med att köpa nya kläder, go mat å festa gärnet! Det känns bra, längtar nu, vin å bra musik å fixa till sig det får en verkligen på gott humör.. Jag ser i vanliga fall ut som en luffare

 så det är alltid kul att kläupp sig å se lite snygg ut, det behöver man..

Detta var för ett år sedan men saken att känna sig snygg gör mycket, vad andra tycker är en helt annan sak hahaha Har tyvärr inge koll på mode men det kanske är pågång.. Ska fixa håret med


Kanske inte till denhär kreaktionen men vi får se vad det blir, något skall det bli.. Nu måste jag rusa till jobbet men vi skriv inatt!

Kram kram på Er

Lätta på hjärtat
Postat av: Karin

thanks a lot:) men undrar hur mycket koll jag har egentligen, jag är en sån som mest kör på "jag-känsla" hehe

2008-10-01 @ 20:28:21
URL: http://karinolofsson.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0