Seg dag

Den här dagen har gått så fort å jag har inte gjort något över huvudtaget, så tragiskt..Kan inte riktigt komma på vad jag ska göra imån heller förutom att gå till polisen å kolla om dom fått in mina nycklar.. Vill hitta på något roligt för Ozzy, han har haft det så tråkigt i helgen, ska nog ut å springa snart så man får lite uträttat.. Både jag å Ozzy behöver det, någon som har något förslag på vad man kan hitta på imån?

   
Slöa var vi, jag å mina Älsklingar!

Kollade på hål i väggen tidigare idag, så grymt roligt det är, hahaha  Att dom var så duktiga som dom var oxå, ap kul! Kram Kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Anonym

Men du, sicka sötnosar. Det är jobbigt att flytta men som sagt,jobbigt :-D Ha en trevlig kväll.

2008-10-05 @ 22:46:00
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0