Regn regn å mera regn

Det har vart en riktigt regnig dag idag tyvärr.. Var uppe tidigt å mötte tiina, fixade lite saker på banken å köpte henne en damsugare.. Bella har varit här några timma med idag, ska ha henne på torsdag oxå sedan dra det igång med måndag till fredag nästa vecka.. Det ser vi fram emot

 

Sitter å kollan på "Design men tomas och Simon " tänk om man skulle vara så duktig på design å se helheten så bra, framför allt haft den ekonomiska möligheten till att göra så.. Jag hade velat ha hem dom å gjort om hemma hos Jimmy, jag ska flytta dit nu i december.. Vi väntar lite med att söka annan lägenhet tills vi vet hur det blir med Jimmys jobb och ekonomin har kommit på fötter, han har trotts allt billig hyra när man delar på två.. Nu är det bara till att gå igenom möblerna, vad som ska slängas, säljas och sedan packa ner, bära, packa upp.. Gud vad jobbigt det är att flytta, kul med någon nytt så det är väll värt det.. Hoppas det är slut på flyttandet för ett tag efter jag åJimmy hittat något..



Ska åka till mormor imån å stannar där en natt, ska bli trevligt, jag å mormor trivs väldigt bra ihop så det blir kanon.. Både jag å Ozzy behöver komma ut på landet..

Vi skrivs på onsdag kväll!
Kram Kram 

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0