Kocko Kocko

Känner mig hur pigg som hälst när jag sitter här på jobbet, hjärnan jobbar på högvarv utan att ha något att jobba med, blev nog för mycket kaffe tror jag.. Imån är det badminton igen fick jag reda på idag så det blir inte mycket till att sova men den här gången så jädrans vad jag ska soppa mattan med dom.. Det var gämt förra gången men Malin vann dom avgörande bollarna, så det är dom jag skall vinna imån, el. senare idag blir det .. Sockersuget börjar lägga sig men det sitter i hjärnan mera tror jag just nu, det som man inte får äta blir helt plötsligt så gott, det finns ju mycket godare saker än godis.. Så som nötter, bär, frukt m.m. man får bara tänka om.. Någon som har något klädtipps inför fredagen, vad man ska titta lite extra på att köpa?

 

Finalen av Top Model var ju idag och jag jobbar så jag missade programmet men jag såg vem som vann, helt rätt person, nu ska jag bara se hela programmet så man ser hur hon vann..

Ha det gött och ta hand om Er!

Kram Kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

för att spara lite pengar så ta vanliga snygga svarta byxor och sen köp ett snyggt enkelt svart linne och lägg vikten på hår, smink och smycken. Det kommer inte kännas som du har slösat en massa onödiga pengar men man känner sig ändå jättefin. Dessutom är det roligt att göra iordning sig utan ångest:P

2008-10-02 @ 09:11:43
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Nina.

svar: ja visst var dom fina?? :)



jag mår bättre, fast inte bra. tyvärr.

hoppas du mår bra iaf?! :)



kramar/nina

2008-10-02 @ 14:12:38
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Malin

Nåt som alltid funkar å som man ska ha i gaderoben tycker jag. =) En snygg fest topp lr linne å en svart kjol å svart leggings, =) det funkar alltid.

2008-10-03 @ 13:11:59

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0