Jobb igen

Då jobbar man igen då, gör det inte så ofta så man tappar lite hur det är.. Måste se till att få något att göra för både min och Ozzy´s skull tror jag.. Det där med dagmatte skulle passa perfekt, jag hoppas verkligen på det.. Då skulle jag få något mera att tenka på och Ozzy skulle få en lekkompis, båda vinner på det.. Nu i helgen när jobbar är han hos Eddie å Lina, min bror å hans tjej, d snällaste människor jag känner.. Dom har "sin" hund Lajka med så det blir bra för honom, jag kan jobba å sova lugnt å veta att han blir omhändetagen..

Vi var å kollade på lägenhet idag med, en jätte fin 3:a ut i Lilleby/Hisingen.. Men det var för tidig inflyttning sedan var den väldigt dåligt planerad, två små sovrum och ett väldigt långt vardagsrum och kök i ett.. Nä, inget vi var intresserade av men det var nybyggt å fint å enligt mig så låg det perfekt.. Jimmy vill dock bo lite närmare spårvagnar så det bli lättare att ta sig till stan, så då får vi gå efter det, jag hoppas ju kunna spara till ett sommartorp då får jag bo deltid på landet  i alla fall.. Jag hoppas vi får en lägenhet innan nyår så jag slipper invdera Jimmys lägenhet, vill jätte gärna bo ihop men det känns så dumt, röra om bland hans grejer.. Han säger att det är ok så det blir nog bra, huvudsaken är att vi får vara ihop.. 



Såg ni Idol ikväll? Jag såg det lite i bakgrunden här på jobbet, vilken smörja.. Kanske en el två bra, så Heja Heja!

    

Kram Kram



 

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

haha, vad snäll du är "Eddie och lina, min bror och hans tjej, de snällaste personerna ja känner". Man blir ju jätteglad av sånt, men ja måste nog säga att du e nog den enda ja nånsin hört som säger att hans bror är en av dom snällaste som finns haha, men det är ju alltid bra. Jag är väldigt "för" familjen och jag tycker att det är bra att veta att det finns hopp om familjer. Vad tråkigt att ni inte gillade lägenheten, det är ju kul att flytta. Vi vill ha din lägenhet NUU men dom j*vla hyresvärden vägrar ge mg den hehe. Ha det bäst på jobbet!!

2008-10-11 @ 00:35:14
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhopp! Ha en trevlig helg:)

2008-10-11 @ 00:38:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: GM

Allt bra med dig annars då?



Hoppas du har en bra kväll =)

2008-10-11 @ 19:44:30
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0