Happy Happy Happy

Snart är det dax att sätta igång å gå rundan igen, vi hade en som gik bort idag.. Alltid tragiskt men det var vädigt fridfullt och efter att ha legat å ämpat länge så fick personen äntligen vila.. Man gör vad man kan för att de ska bli så bra som möjligt, det som är riktigt hemskt är dck att han får ligga kvar i rummet fram tills på måndag för att det är för dyrt att få dom hämtade på helgen, visst är det hemskt? Tur att det inte är somma, tnk er den lukten, nä fy va illa..

Till något som passar överskriften mycket bättre: jag blir så glad när jag kommer hem å möts av mina Älsklingar.. Alltid lik plikttrogna att möta en, är inte Ozzy hemma så kommer katterna är Ozzy hemma så kommer han å katterna sedan.. Ozzy tar stor plats så dom väntar på sin tur  hahah Ska träffa en hund på Måndag med som om de fungerar ska bli min daghund, det ska bli jätte kul, både jag å Ozzy behöver det.. Så jag håller tumarna för att det fungerar, sådet ser vi fram emot!





Nu är det dax att jobba vidare ha det bäst!

Kram Kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Charlotte Niemi (tim från belldeena´s)

Hej ville bara säga att det är helt konstigt men jag har en kattunge som är fem månader o som är en kopia av din kattunge,,inte nog med att vi tog fel på hundarna på valpträffen,,haha ha det bra

2008-10-14 @ 19:04:59

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0