Fantastiko!

Jag känner mig än engång helt uppskruvad av kaffe, vem behöver alkohol eller partypiller när det finns kaffe, hahah  Skulle vilja ha lite hjälp med vad jag ska köpa för kläder inför fredagkvällen.. Det ända jag är lite inne på är benvärmare, det har jag aldrig haft innan så någon som har något tips om vad man kan ha till?

Åt sushi idag (igen) det är bara så underbart gott.. Hade jag haft det bättre ställt så hade jag minst ätit det en gång i veckan, det är som en drog nästan, beroendeframkallande.. Välldans vad jag snackar om droger idag så då kan jag lika väl ta upp att mittt socker beroende har minskat, jag känner inte samma sug längre och kommer det en släng av det så är det inte så svårt att bara inte tänka på det..

Ozzy behöver lite lekkamrater så nu ska jag börja å söka ordentligt.. Det finns hur mycket hundar som hälst här ute på Hisingen så någon måste vilja leka lite.. Men dom flesta håller hårt i sina hundar, det blir änna så att man inte stör någon annan eller att hunden hällsar på en agrisiv hund eller så.. I kortedala hade man en plats där man sammlades å hunarna fick springa fritt och alla som gick dit med sina hundar visste vad som gällde, kul för hundarna och även för oss ägare.. Man får lite ider,får tjöta av sig lite, det är alltid nyttigt..  Det behövs på alla platser om inte annat en inhängnad där man kan släppa hunden utan att vara orolig för att möta någon man inte vill möta samt att för allt som är hundrädda så slipper dom möta lösa hundar, det gynnar alla!

Såg Top model igår, så bra, båda dom sista tjejerna va jätte duktiga å snygga men rätt tjej vann helt klart.. Dock vet jag inte uttrycket plus model men men

Nu ska jag jobba lite hörs innan jag lägger mig imån morgon!

kram på er alla               

Lätta på hjärtat
Postat av: Kalle

kaffe är verkligen värsta kicken!

2008-10-03 @ 00:34:17
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Kalle

sv: hehe ja det är det är mer att välja på. och att tex jag har har svårt med storlekar ibland. speciellt på byxor. och dom är ofta snyggare, tjejkläder! knas, jag vet!

2008-10-03 @ 01:10:24
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: sanna

nej precis ;)

2008-10-03 @ 09:02:04
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Morrn morrn :)

2008-10-03 @ 09:19:58
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Lina

jajamen vi ska dit, men hon ville träffas vid tolv (00.00) så ifall klockan inte är över 23.30 när vi åker därifrån åker jag dit. Man måste verkligen pussla med det sociala när man jobbar kväll höhö. Man får gå upp tidigt som sjutton vissa dagar och vara uppe hava nätter. Men vad gör man inte för sina vänner?



Det där med hundarna tror jag är jättemycket beroende på den man träffar. Du vet när du är ute med Ozzy och och du möter en hund och den matten eller hussen håller hunden med hela sin kraft så hon nästan nyser blod så fattar du att dn matten vill inte att hunden ska möta andra hundar, vilket gör att du också håller ozzy hårt. Man blir å påverkad av de man möter, och det är ju tråkigt. Vissa (speciellt dom med små mopsar till hundar) är ju så rädda att lajka ska äta upp dom så dom lyfter upp dom i famnen när hon vill hälsa. Klart hon blir mer intresserad då. Suck. Alelyckan i lerum var ju också ett sånt ställe, att alla vet att där är lösa hundar och där får dom leka och bada och så kan man snacka med andra. Jättetrevligt. Det var jättebra för lajka, men nu är hon så avskärmad från ndra hundar så hon r världens bitch, hon måste vara mer med andra hundar så jag hade också tyckt det vart bra med sånt ställe, säg till om du hittar nåt.



Jösses vad lång kommentar det blev idag, hoppas du orkade läsa allt! Ha det bäst Hej

2008-10-03 @ 09:29:36
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Lina

nej, inte sparka honom, det är ju inte snällt ;) men han är ingen gåvo-person haha, men jag sa att det går lika bra med en teckning eller ett fint kort eller så... men han har inte riktigt fattat de än haha

2008-10-03 @ 09:47:01
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: JENNIE & EXXA SPEXXA

Tack snälla du, vad glad jag blir!! Ställer du ut din hund något? Håll tummen för oss på söndag :)

2008-10-03 @ 11:41:22
URL: http://exxa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja vist är det så man lever bäst med dom man älskar Eller hur ( tack du har en fin sida du med gillar grön)

2008-10-03 @ 15:30:35
URL: http://anonymaatjejen.blogg.se/
Postat av: cammie

tack så mycket =) ja,fick godis och allt* hi. har du en fin dag?? =)

2008-10-03 @ 15:35:58
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0