Att vara eller icke vara

Det är frågan.. Nu är jag på jobbet i allafall å inte hemma med mina Älsklingar vilket är det ultimata på en fredag kväll.. Man kan inte få allt, jag å Jimmy har en hel vecka ledigt tillsammans efter den här natten så vi har gott om tid för att fixa hans lägenhet å jag ska börja småpacka å så.. Ska flytta katterna bara tpetseringen är klar för just nu så kan dom inte vara ute på balkongen för jag har sålt nätet som håller dom på rätt sida av balkongen.. Jag vågar inte riktigt ha dom där ute utan, Saga är ju helt galen, vem vet vad hon skulle hitta på, hon skulle nog kunna hoppa ut å börja utforska utevälden utan problem.. Tusse är ganska mesig men han har varit ute katt så man kan inte lita till 100% på honom heller..


Vad händer hos er på en fredag kväll som denna?
Kram Kram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0