En Sommarstuga, varför inte?

Det har varit en bra dag idag.. Jag gick inte till läkaren för då hade jag inte orkat jobba inatt men det känns bättre.. Varför drar man sig alltid för att åka till läkaren? Jag gör det i alla fall, tycker det är jobbigt att sitta där och beklaga sig över sina krämpor, tänk om det inte är något fel på en, det känns som man bara är jobbig då.. Jimmy blir sur om jag inte går å kollar upp det så jag får väll göra det imån..

Idag gick vi spåret på morgonen det var kolsvart, så jag gick svängen med belysning men det var lite läskigt faktiskt man vet ju inte vad som lurar i buskarna.. Men det var inget som lurade, eller jo, hundarna fick upp spåret på ett rådjur.. Jädans villken fart det blev på dom men det sprang iväg långt innan dom kommit så långt men båda två irrade runt ett tag i skogen innan dom kom tillbaka ut på stigen igen.. Det är så skönt att se dom verkligen busa å sringa runt fria å må som hundar ska må.. Då saknar jag huset, jag bodde i Hyssa ett tag, hyrde ett hus där ute å det var perfekt när man hade hund.. Jag använde nästa aldrig kopplet vi kunde gå i skog å mark som vi ville å han var så lycklig.. Det blir en helt annan hund inte för han mår dåligt av att bo i stan men ändå.. Där kunde man ha dörren öpen å han kunde välja om han ville vara inne eller ute (hade inga grannar innom de närmsta 100 metrerna).. Saknar det ibland, men det är skönt att bo istan på sitt sätt med med tanke på näketen till allt så det optimala är att ha en sommarstuga som man kan åka ut till när man är ledig eller över helgerna å så för att komma bort från stressen å varva ner för det behövs..

       

Så här såg Jimmy ut när jag åkte till jobbet idag:

LOVE YOU DARLING!


Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

varför ska du åka till läkaren =(?



2008-11-28 @ 09:48:15

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0