Så SEGT



Den här natten gå så ofantligt långsamt, jag vill bara hem till sängen.. Mår inge bra alls, det känns som minutrarna smyger sig fram.. Tror att jag börjar få inflensan så jag vill bara få dom här två nätterna undanstökade, samtidigt så får jag inte bli sjuk för det har jag inte råd med en sedan så ska vi ha fest till helge å det vore jätte synd om det fick ställas in.. Jag har änna sett fram emotdet, så vi får se vad som händer men än har jag inte givit upp.. Det är så himla långsamt bara, trotts att jag går på larm titt som tätt och det har hänt en del så känns det ändå som sett är en "snigel natt"..

Jag håller ftummarna på att den här natten ändrar sig och går fortare så att jag får gå hem.. Nu skall jag gå ronden,
ha det bäst å beta på som en häst

Hahahah   vad jag e kass Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Nina

åååh vad gulligt med nalle puh-formar :D



har du gjort om i bloggen?

finfint babe! :)



puss

2008-11-27 @ 12:52:17
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Nina

hihi tack så mycket! :)

det är ännu mysigare där ute på sommaren <3



åååh vad gott med sushi!

jag får nöja mig med köttbullar & makaroner :D

puss!

2008-11-27 @ 18:45:28
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0