Nu var det ett tag sedan

Nu var det et tag sedan jag skrev, sorry! men jag har inte mått så bra å inte haft tid men nu är jag på G igen.. Igår hade vi  ihopflyttningsfets, jätte trevligt! Vi blev inte så många men det var skönt, jag ville ändå inte ut utan bara ha hema fest, det är billigare åroligare ibland.. Den här kvällen var en sådan kväll då det var kanoners.. Vi va tio personer ändå som var här å snackade så det var ju inte fy skam, jag bjöd på snittar å tilltugg, mumma..

                                                 

Saga värmde upp först:

   

Nu ska jag ladda batteriernä så att allt e tillbaka till normalt imån, ha det bäst!

Kram Kram 

Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

Va fint ni hade dukat upp =D



2008-12-01 @ 09:54:33

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0