Då har man sett det

Ha varit på klassåterfest från Gymnasiet, riktigt trevligt! Kul å höra vad alla gjorde nu för tiden, två hade barn.. Dom flästa jobbade med något helt annt men några hade fått till det.. Jag läste skapande teknik (ljud å ljus-teknik) kul att plugga me det passar mig inte att jobba med, jag vill gärna veta vad jag ska joba med å när haha blir så nervös annars så därför passade det livet inte mig..

Nu sitter jag å tar det lugnt, ska sitta uppe en stund tänkte jag efter som jag ska jobba tre nätter nu framöver.. Man får vända lite på dygnet, gå upp imån ut med hundarna å hem å sova för att sedan vakna å ut med dom igen haha


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0