Borde sova

Nu e d en timma kvar innan jag ska till jobbet så jag borde sova en sväng men det är svårt att slappna av för jag e så tröt att somnar jag är jag rädd att jag inte vaknar men om jag inte lägger mig så kommer jag vara vaken i 24timmar å det går inte, ska jobba naten så måste änna sov någon halvtimma i alla fall, Power nap som man så fint säger..

         

Det var lite kul å se dom ha dragkamp idag, hon brukar inte gå så nära.. Eller så är det så att han alltid brukar leka med så stra pinnar hahaha

Nu ska jag sova en sväng innan jobbet
Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

Hahaha den andra bilden va ju rikigt skön =D



Hon är allt en liten vilding =P

2008-11-04 @ 10:16:18

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0