Vaken än!!

Jag har klarat av att vara vaken hela natten, är så stolt.. Kände mig jätte trött vid 23snåret men jag höll mig med arbetskamraterna å tjötade å då gick det fort mellan blöjbyterna.. Min extra natt är snart över och det är skönt, hem och ladda inför min extra kväll på jouren.. det ska bli kul för det var så länge sedan jag träffade hela det goa jänget..

Är ruskigt sugen på julskinka, vet inte vart det kommer men det är nästan så jag känner mig som obelix när han ser vildsvin dansandes framför ögonen.. jag ser julksinkan å känner lukten, så frågan är om jag inte griljerar den när jag kommer hem å tar mig en bit innan jag lägger mig.. jag kan nog inte vänta tills jag vaknat för då lär jag väll drömma om julskinkor haha Tänkte jag skulle somna i soffan till Pirates of the Caribian.. Helt fantastiska filmer å Johnny dfepp är så snygg, jag är inget stort fan av honom i vanliga fall men i dom här filmerna så skulle jag inte tacka nej.. i vanliga fall dras jag till killar som Van Disel o Mat Dimond, mumma.. Men snyggast av alla är självklart min sambo!



ha det bäst vänner!
Natti natti

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

jag är gärna på promenader, det är tråkigt i längden om man går själv, iaf om man går någon av de långa. det är lite svårt denna veckan men nästa blir det långtråkiga promenader =)



haha viken räddning du gjorde när du sa att din sambo var snyggast av alla dom där haha.

Herregud 5 nätter, hur går det?



ja men asså en jag känner ringde till mig och sa att jag troligtvis får ett jobb på ica maxi i borås så därför kollade vipå bostadsrätten för då skulle vi få lån av min morbror. När vi ar där ringde han och sa att hans chef inte hade godkänt mig för att han ville ha någon redan i affären som tog över den tjänsten. Det blev ändå en kul utflykt, vi hade med oss en massa picnic och vi var ute på långpromenad och hälsade på såna man känner i borås.. men jäävligt synd att jag inte fick jobbet för det var en ruskigt fin (men liten) lägenhet. =)

2008-12-03 @ 10:56:03
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Nina

ja, vi var på rusta & tänkte att vi skulle ta en svart eller vit. men dom var slut! så typiskt! :P



men vi lånar nog en grön gran av en kompis i år. så köper vi en svart eller vit nästa jul :)



Kram sötis!

2008-12-03 @ 11:57:58
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja jag gillar också rakat bäst :) Tack detsamma, ni har jättefina djur :)

2008-12-03 @ 13:35:10
URL: http://natysbunny.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: haha, men filmen är ju så bra :D

2008-12-03 @ 16:02:03
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0