Nu är Äntligen lägenheten tom

Det var två månader sedan som jag flyttade in hit hos Jimmy men jag har haft min lägenhet kvar.. Tanken var att den nya skulle flytta in tidigare men det bidde inte så och det är inte fören nu jag verkligen måste göra iordning den.. Jag hade en massa grejer kvar som skulle till Tippen och idag har det fixats.. Det känns så skönt, så på torsdag ska jag bara städa det sista sedan slipper jag äntligen att tänka på den..

Saga har varit fullt med bus för sig idag.. Det första jag upptäckte var att det låt potatisskal lite här och var i lägenheten, då har hon varit i diskhon och "snott" för att sedan leka med det tills det var tråktigt, hämtat ett nytt och så vidare.. Sedan så klättrade hon även på hatthyllan via Jimmy´s jacka, mycket smidigt måste jag säga.. Upp gick bra men ner fick jag lyfta henne..



Kram kram

 

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0