Måndag igen

       

Igår var jag väldigt deppig, vet inte varför men jag kan bli det ibland den här möra tiden på året.. Det är lite jobbigt att känna sig deppig när man inte har något att deppa för.. Jag har det kanon bra men ändå så känndes allt hopplöst igår.. Idag känner jag mig dock på kanon humör så jag funderar på att julpynta lite.. Det kan vara lite mysigt, får upp stämningen lite.. Det var trotts allt 1:a advent igår, så det är väl dags att få lite julstämning.. Man ska ha barn på juldet blir lite mera kul då, ag själv bryr mig inte så mycket så lite förväntansfulla barn skulle inte vara fel.. Jimmy har syskon som har barn så lite julklappar kan jag allt köpa haha

Nu ska vi kolla lite Narnia å sedan pynta
Kram Kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

Förstår precis hur du känner. Får oxå såna dagar. Allt är skit och man vet inte varför. Vill bara gräva ner sig och vänta på bättre tider typ...Jobbigt! Men sedan så är allt helt plötsligt borta och så känner man sig på top.



Åh Narnia! Är det den nya eller den gamla =)?

2008-12-02 @ 08:53:19
Postat av: Sabina

De bilderna du har där brukade vi gå när ja va hos kenny =) De e ju ganska långt ifrån er =P



På sommaren är de alltid massa smågrodor där som är väldigt populära hos bella =P

2008-12-02 @ 08:54:42

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0