Det går för fort

Dagen har bara rusat iväg, nu sitter man här på jobbet igen.. Jag vaknade så där hemskt sugen på brysselkol.. Jag gillar det inte än så ycket men jag var bara tvungen att ha, så när jag skulle köra ner Jimmy till julbakningen så åkte vi via Ica å inhandlde det, mumma! Jag hämtade upp tina så hade vi mys med glögg, pepparkakor, brysselkol och julskinka  haha  väldigt trevligt å mysigt.. Skulle heldre velat var med JImmy men det är inge kul å inte kunna vara med hela kvällen, jag ulle varait tvungen att åka när det roliga började.. Så jag å Tiina fixade våran egna julmys å i veckan ska vi baka lussebullar så det löser sig..

 

Nu få jag jobba, ha det bäst!!

Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Svar: Ja, Ellos har många fina klösmöbler. Vi är jättenöjda med dem! /Tass

2008-12-06 @ 13:05:13
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0